Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Lina - 11 maj 2008 17:27

Utmanad av My;

För 5 år sedan… pluggade jag på högskolan och bodde i studentlägenhet.
För 3 år sedan… jobbade jag på Syd och var sambo med mr X i en tvåa på andra sidan Staffansbron.
För 1 år sedan… fyllde jag 25 år, firades på längden och tvären.
För 3 månader sedan… sa jag hejdå på jobbet för att hoppa i grönkläderna igen.
Igår… jobbade jag, var på bodypump och sen sökte jag ny utlandstjänst...
Imorgon… ska vi köpa födelsedagspresenter.
Om ett år… hoppas jag att jag kommit på vad jag vill göra med livet.

Av Lina - 11 maj 2008 16:29

Vi tog hem segern i fredagens quiz! Jag och HF-grabbarna kallade oss "Hell and diesel" och tog en promenadseger med våra 15 rätt av 20 möjliga. Vi var närmast på utslagsfrågan också, som var "Hur mycket väger regerande quizlaget tillsammans?". Var bara sex kilo från rätt svar... :D
Så nu är bucklan vår den här veckan och vi måste fila på frågor inför fredag. Hmmm.. Jag har kommit på en hittills.

Annars så har jag sjukt mycket hemlängtan just nu. Bara så att ni vet varför jag inte hör av mig. Jag vill ju inte börja lipa i telefon...

Ovido - Quiz & Flashcards