Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Lina - 7 maj 2008 15:42

...från kära Sverige. Med mina alldelens sprillans, sprojlans nya Adidas!
(Nu muttrar alla som varit här förr att det är väl för bövelen billigare att köpa joggingskor i Kosovo, men näääe, jag hittade inga bra ju..)

Mmmmmm... me like! :D
Jag har redan provat dem, de sitter som gjutna. Som tur är.

I morgon studsar vi runt campen Stina!

Annars har jag egenligen bara en sak att säga;
NÄR TÄNKER NI BÖRJA SKICKA POST EGENTLIGEN?!
Jag vet att ni lever i dataåldern därhemma, men här nere älskar vi att få post. Gärna tjocka brev. Roliga brev. Foton. Vykort. Tidningsurklipp och böcker och godis och... Allt jag får är det jag själv skickar efter eller dammiga gamla GD som är sen före helgen. Skitskoj liksom.
Förrutom syster stor som skickat sött kort (och en massa grejer, läs: allt jag glömde hemma...) och Kindman som skickat vykortet jag har brevid sängen. Er är det stil på!

Storasyster var dessutom, som tack för all hjälp jag fått, mottagaren på det mystiska brevet jag skrev om häromdan. Jag köpte fyra handdukar från Marimekko som ska pryda det nyrustade badrummet. Och två plåtburkar att ha småsaker i. Det verkar som om hon blev glad. :)
Och postgången fungerar utmärkt, om någon undrar....

Så, ge mej post!
Det är för sjutton sex VECKOR tills jag kommer hem på leave!!

[Men bara två veckor tills jag fyller år. :D]

Ovido - Quiz & Flashcards