Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

En vandrande katastrof

Av Lina - 26 juni 2008 10:25

Hej igen.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar där jag bosatt mig för resten av veckan. Mysigt, full markservice och långa lata dagar.

Här har inte hänt så mycket av värde annars, jag har hunnit köpa en ny klänning (lång historia!) att ha på bröllopet, jag har solat, shoppat, träffat resten av syskonbarnskaran, varit med Beccs på "Sex and the city" och jag har hunnit ramla, skrapat upp ena armbågen och ena handen samt stukat min vänstra fot...


Jag är en vandrande katastrof som bara borde få gå i stadiga m90-kängor.

*suck*

Nu ska jag försöka linka mig ut i bilen och köra till stan. Hah!
Det ska bli en intressant upplevelse... :\


Kram.

 
 
Rebecca

Rebecca

26 juni 2008 10:33

Din stackare! Hoppas fossingen repar sig snart.. kram!

http://somedaysoon.nu

 
Ingen bild

Ulrika

26 juni 2008 20:45

Tror att d e lugnare där borta än här hemma...DU ska ju vila nu..du har ju semester:)Kram lilla syster...

 
Ingen bild

Kenta (Påkab)

27 juni 2008 10:25

Eftersom jag inte kan träffa dig när du är hemma här, så får jag passa på att skicka en hälsning här istället då.
Men vad tusan, det verkar ju som om du går säkrare där nere, än här. Var rädd om dig nu så du inte skadar några fler kroppsdelar. ;)
Skämt åsido, verkligen tråkigt med foten. Hoppas att du blir pigg i den snart igen.

Sköt om dig och ha en fin helg!
Vi ses sen när du kommer hem igen...

Kram till dig!

PS. Tjejerna på Syd hälsar... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Ovido - Quiz & Flashcards